Friday, March 19, 2010

Hindraf kena tarik hidung....

Nape Hindraf susah payah backing anwar pasal kes liwat??byk sangat ke duit Hindraf sampai nk ke Britain??dh hbs ke suara-suara ulama'-ulama' digunakan oleh anwar...melihat kpd anwar...memang tak hairan lah...semua org n semua bende nk dijadikan alat...dibalunnya semua..
"Kami 100 peratus menyokong Anwar. Dia adalah lelaki baik yang dilayan dengan buruk oleh Kerajaan Malaysia,” kata Corbyn dalam wawancara telefon dengan Malaysia.
- bila Corbyn tu jumpa anwar??setakat dengar dr Hindraf??Hindraf sendiri dah diharamkan, mandai-mandai nk backing anwar. Dari cerita kononya perjuangan anwar merapatkan antara dunia barat dan Islam. faham ke anwar ngan Islam?? kalimah Allah pun digunakan sesuka hati, dimana perjuangannya tu?? adakah Hindraf tu parti Islam??
Tak sedarkah Hindraf itu hanya sekadar alat anwar untuk rampas pucuk pimpinan. setakat itu je pun yang boleh, pertubuhan yang tak diiktiraf, pertubuhan yang telah dibuang. kesian...menggunakan parang yang telah tumpul. Pertubuhan lain dh pandang sebelah mata dah. tu pun nasib baik ade isu liwat tu lagi...ade lah jugak yang kenal anwar...kalau tak..hampeh..terpekik terlolonglah dia sorang2...isk...isk...isk....

No comments:

Post a Comment